2011 m. liepos 21 d.

Kremas kūdikiams

Iki šiol savo mažylei naudojau išsuktą sviestmedį. Jis man labai patiko ir tiko visais atvejais, bet sumaniau šiek tiek pagerint, be to norėjau lengvesnės konsistencijos.

~20 g kremo:
sviestmedis - 10 g
migdolų al. - 1,5 g
medetkų fitolis - 4,5 g
vanduo - 4 g
alantoinas - 0,05 g

Naudodamiesi principu indas inde išlydome sviestą ir aliejus, kai pradės vėsti lėtai pilame iki 40 l. C kitame inde pašildytą vandenį su alantoinu. Dedame į indą su ledukais (aš dėjau į indą su šaltu vandeniu) ir sukame. Gaunam labai malonios tekstūros kremą.

7 komentarai:

  1. Kažkaip kiekiai nelabai atitinka...

    AtsakytiPanaikinti
  2. oi, nakties darbas - dienos juokas :) turi būti 20g kremo... Pataisysiu...

    AtsakytiPanaikinti
  3. labas, kazkaip nesuprantu kiek ml yra 1,5g migdolu al.,4,5g medetku fitolis ir 4g vandens...jei padesit- busiu dekinga :) Akviliuks

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveika, atsiprašau už pavėluotą atsakymą, bet aš nematuoju tūrio, o viską dedu ant svarstyklių (visus skysčius pilu į tą patį dubenį), tai man patogiau, nes nereikia nieko verstis :ax: Ir kietus, ir skystus ant tų pačių svarstyklių :ax:

    Galima skaičiuotis pagal tankį (bent jau AZ tai yra nurodyti medžiagų tankiai). Ro (tankis = m (masė) / V (tūris).

    AtsakytiPanaikinti
  5. Niu as is akies pavariau ir gavos :)))) alantoinas tai zinau kiek g yra ml ir viskas :) kazin, ziema veidukui gerai sis kremukas?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš tepu veiduką, nes nėra nei vieno ingrediento, kuris jam netiktų. Kaip tik šiuo metu mažylei ant smakro alergija (tikriausiai nuo vilnonio megztuko), tai padeda sutvarkyt suirzusią odelę.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man asmeniskai labai padejo nesciuju kursai vilniuje, kadangi man tai pirma svaikelis ir viskas nauja, nezinoma. Kyla daug klausimu tiek apie mazylio maitinima tiek apie tinkamus kremus jam. Juk norisi pasirinkti geriausia. Aciu, kad dalinates kremuko gamybos ipatumais.

    AtsakytiPanaikinti